Een helpdesk chat klucht bij one.com

11 november 2013

Welkom op de One.com chat support. Wij doen ons best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Wanneer het erg druk is, kan het soms wat langer duren voor u antwoord krijgt. Wij vragen uw begrip hiervoor.

U bent nummer 1 in de wachtrij voor onze chatsupport. De geschatte wachttijd op dit moment is 0 minuten en 21 seconden.

U bent nu in gesprek met ‘Nadine’

Nadine:
Hallo. Mijn naam is Nadine. Waarmee kan ik u helpen?

U:
Hallo Nadine,

Nadine:
Hoi

U:
De website van Ceetee.nl is sinds 2 weken zeer traag. Ik heb de Prestashop statistieken op jullie verzoek uitgezet en de tabellen leeggemaakt. Transacties lopen niet meer goed. Zie http://tools.pingdom.com/fpt/#!/c4knxV/ceetee.nl De laadtijd was altijd onder 2 seconden en nu is het 15sec

Nadine:
Dan raad ik u aan dat te herstellen.
Ook raad ik u aan in Prestashop de foutmeldingen aan te zetten,.
Wellicht geven die u inzicht in de problemen.

U:
Wat herstellen? Ik heb niets veranderd, de laadtijd was 2 seconden en is 15 seconden geworden. Zonder wijzigingen. Op jullie vorige advies heb ik de statistieken uitgezet en de tabellen leeggegooid. Daar was het niet beter van geworden. Dus moest ik als hij weer traag was met jullie gaan chatten zodat jullie het ook zelf konden constateren. Dat doe ik nu. Ik wil niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. https://www.one.com/support.do?code=LmgCHjjmnvEUpDsg#message4

Nadine:
Dat begrijp ik.
Echter is dit niet ons product.
Er zijn momenteel geen problemen op de server,
Dus als er problemen zijn met uw site, zal u dit eigenlijk zelf moeten nagaan.
Er zijn voor prestashop goede sites/fora die u hierbij kunnen helpen.
Wij zijn er voor ondersteuning voor onze producten en diensten.
Heeft u nog andere vragen?

U:
Nogmaals er is niets aan de prestashop instelling veranderd. Hij doet al soms al 7 seconden over het overstappen van ceetee.nl naar ceetee.nl/prestashop. DAt is een apache redirect probleem en geen prestashop probleem. Toch graag even kijken alsjeblieft naar http://tools.pingdom.com/fpt/#!/b4M1r1/http://www.ceetee.nl Op simpele jpg objecten staat soms een connecttijd van 4 tot 5 seconden. Ook geen prestashop probleem.

Nadine:
Ik begrijp wat u zegt.

Echter zijn er geen serverproblemen.
Dus u zal wel de instellingen moeten optimaliseren.
Wellicht kunt u voor tips terecht op de prestashop community site.

U:
Ik zal mijn contract opzeggen bij one.com dat lijkt me de beste optie. Nogmaals er is niets aan de shop veranderd dus daar zit het probleem niet. Als ik via de email geen zinnige informatie krijg en via de chat ook niet dan houdt het wel wat op. Als je gewoon namelijk
http://www.ceetee.nl/prestashop/themes/newatch/img/logo_postnl.jpg ophaalt dan duurt dat soms seconden. heeft Prestashop niets mee te maken. http://tools.pingdom.com/fpt/#!/b69wAK/www.ceetee.nl/prestashop/themes/newatch/img/logo_postnl.jpg

Nadine:
Volg onderstaande procedure om uw abonnement op te zeggen.

OPZEGGEN:
Ik heb u een opzeglink gemaild waarmee u kunt opzeggen.
1) De opzeglink is via e-mail verstuurd naar het contactadres voor dit abonnement.
2) Klik op de link en bevestig de opzegging met uw wachtwoord.
3) Nadat u heeft opgezegd, wordt dit bevestigd in het Configuratiescherm en via e-mail.
Klopt het contactadres niet meer? Dan moet u dit eerst aanpassen bij “Gegevens Eigenaar” in het Configuratiescherm. Vraag hierna een nieuwe opzeglink aan.
Bent u het wachtwoord vergeten? Via onderstaande link kunt u een nieuw wachtwoord opvragen.
https://www.one.com/admin/forgotpassword.do?locale=nl

U:
dat lijkt me dan maar het beste. heb je ook nog adviezen voor een goede provider?

Nadine:
Helaas niet.

sorry
Heeft u nog andere vragen?

0 Comments

Geef een reactie